کد خبر: ۳۴۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 11 December 2016

معاون عمرانی استاندار کردستان چندی پیش گفته بود «با توجه به برقراری پرواز سنندج کیش مردم کردستان حلاوت توسعه را بیشتر خواهند چشید»؛ حالا گویا این پرواز چندان دوام نیاورده با این حال جناب معاون حاضر به پاسخگویی برای روشن شدن موضوع نشده است!

به گزارش تابناک کردستان، یک از وعده‌های پر سر و صدای استاندار دولت یازدهم در کردستان تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل در استان و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج بود.

«عبدالمحمد زاهدی» برای اینکه نشان دهد به تحقق این وعده اصرار دارد 30 اردیبهشت 93 در دومین جلسه شورای اداری کردستان که با حضور وزیر اطلاعات در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد با اعلام نارضایتی از کاهش 50 درصدی پروازهای فرودگاه سنندج گفت: «به تهران اعلام کرده‌ام که اگر دولت قادر به حل مشکل پروازهای سنندج نباشد رسماً فرودگاه سنندج را تعطیل می‌کنم».

گذر زمان و وقوع رویدادهایی مانند حذف پرواز سنندج کیش از لیست پروازهای فرودگاه سنندج این سؤال را در اذهان برخی شهروندان شکل داده که آیا آنچه در کردستان در این باب اعلام شد مانند بسیاری از مسائل دیگر، تنها یک «مانور تبلیغاتی» بود؟

24 مهرماه 95، پس از آنکه پرواز کیش سنندج با هدایت مدیرعامل کیش ایر در سنندج به زمین نشست دولتمردان در کردستان با میدان‌داری رسانه‌‌های وابسته به خود، تبلیغات وسیعی را درباره برقراری آن پرواز به راه انداختند و برای نمونه خبرگزاری دولت در کردستان، برقراری این پرواز را «نشانه‌ای از حمایت دولت در توسعه کردستان» عنوان و به گونه‌ای وانمود کرد که انگار توسعه استان، همین یک «گام» را کم داشته است!

چشاندن حلاوت‌‌توسعه به‌ مردم‌کردستان مانور‌تبلیغاتی بود؟!+فیلم‌وتصویر

حالا حدود دو ماه از آن تاریخ گذشته و گرد و خاک این کار تبلیغاتی هم فروکش کرده و طبق گزارش چندی پیش صدا و سیمای مرکز کردستان و گفت‌وگوی مدیر فرودگاه سنندج، واقعیت‌ها درباره این امر اندکی روشن شده است.

محسن سیف‌زاده با اشاره به برداشته شدن پرواز سنندج کیش و بالعکس به تسنیم گفته: «بنابر استعلام انجام شده شرکت کیش ایر در نامه‌ای اعلام کرده به دلیل درخواست شرکت چارتر کننده پرواز، پروازها را برداشته و جمع کرده است».

چشاندن حلاوت‌‌توسعه به‌ مردم‌کردستان مانور‌تبلیغاتی بود؟!+فیلم‌وتصویر

گزارش صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این باره حاکی است خبرنگار رسانه ملی موضوع را از معاون عمرانی استاندار کردستان پیگیر شده که جناب معاون صحبت نکرده و گفته «سرمان شلوغ است، جلسه داریم»!

اگر چه «تابناک کردستان» چند روز پس از اغراق‌گویی معاون استاندار کردستان درباره پرواز کیش که گفته بود «با توجه به برقراری پرواز سنندج کیش مردم کردستان شیرینی و حلاوت توسعه را بیشتر خواهند چشید» در مطلبی درباره تداوم این پرواز ابراز تردید کرد(اینجا بخوانید) اما اکنون سؤالی که در ذهن نقش می‌بندد آنکه، مدیران استان که گویا قرار است هفته فرهنگی کردستان را زمستان امسال در کیش برگزار کنند با حذف پرواز سنندج کیش تدبیر جدیدی برای حضور مسئولان استان و احیاناً خانواده‌های محترم آنها در برنامه‌های آن هفته به اصطلاح فرهنگی(در صورت برگزاری)، اندیشیده‌اند تا در کمال آسایش از مواهب آن بهره‌مند شوند؟

دانلود

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
معاون رفت خیال کرد همه می توانند حلاوت بخورند ولی هواپیما خرج بنزینش را در نیاورد و تعطیل شد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
کدام حرف اقای معاون جدی بوده تا این یکی جدی باشه ؟؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
كردستان مهد مهندسان و آرشيتكت هاي بزرگي است كه همه دارند خاك ميخورند.وقتي ليسانس جغرافي بشود معاون معنايش اين است كه بايد حالا حالاها بگرديم تو نقشه شرق و غرب و شمال جنوب كنيم.متاسفام اين نان را شهبازي در دامان استان گذاشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
گل گفتی ناصرخان
سنندجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
در جواب ناصر جون تا جایی که من اطلاع دارم ایشان کارشناش ارشد برنامه ریزی شهری هستند که در دل این رشته همه رشته های که گفته اید جای دارد پس اول اطلاعاتت را کامل کن و بعد اظهار نظر بفرما
ضمنا انسانهای تنگ نظر ورانده شده آزادند هر جور دلشان میخواهد حرف بزنند اما شرط سخن گفتن در هر زمانی رعایت انصاف است نه مسائل شخصی
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
جناب سنندجی جدای از ارادت جنابعالی به ایشان به استحضار می رسد مدیریت (؟) شهری یک بخش بسیارجزیی از امور و وظایف معاون عمرانی است و اگر اندکی در وظایف معاونت (مندرج در چارت سایت استانداری)تامل فرمایید کسی که در این جایگاه قرارمی گیردفرصت خوابیدن نباید داشته باشد چه برسد به درس خواندن و...یک نگاه اجمالی به وضعیت عمرانی استان گویا ی همه چیزهست و فرمایشات جنابعالی ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار