مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح در سنندج:
مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح حماسه ۹ دی را فتح‌الفتوح جنگ نرم از ابتدای انقلاب تاکنون در ایران ذکر کرد و گفت: ۹ دی محاکمه ملی ایران از سرانه فتنه و خط پایانی بر جریان فتنه‌ای بود که قصد نابودی انقلاب و نظام را داشت.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 29 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار علیرضا افشار امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه ۹ دی روزی است که ملت ایران در امتحان الهی سربلند و پیروز شدند، اظهار کرد: ملت ما در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای فریب افکار عمومی به کار گرفته بود، توانستند پیروز شوند.

وی با بیان اینکه جنگ نرم و فتنه بسیار دشوارتر از جنگ سخت است، گفت: در جنگ سخت رزمندگان دچار گمراهی نمی‌شوند ولی در جریان فتنه ممکن است به جای سینه دشمن سینه دوست مورد هدف قرار داده شود.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در جریان فتنه به دلیل شرایط غبارآلودی که دشمنان ایجاد می کنند امکان عمل به خواسته و هدف دشمن بیشتر است لذا تنها در این شرایط داشتن بصیرت است که موجب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی ماهیت جنگ نرم را شایعات و دروغ پردازی ذکر کرد و گفت: دشمنان به شیوه‌های متعدد به ویژه با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در اختیار دارند اقدام به شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی می‌کنند.

سردار افشار با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که امریکای جنایتکار منافع خود را در منطقه و کشورمان از دست داد حرکت جنگ نرم آغاز شد، افزود: دشمنان در جنگ نرم حوادثی ساختگی خلق می‌کنند و سپس آن را به حساب نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: جریان نفاق همواره منافقانه عمل می‌کند به گونه‌ای که از اسلام حرف می‌زند و خلاف آن رفتار و برخورد می‌کند.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وظیفه و رسالت نخبگان ما روشنگری و بیان رویدادها به صورت شفاف برای مردم است نه اینکه با سکوت خود فتنه را یاری کنند.

وی افزود: بالاترین خطر برای یک ملت شخصیت‌ها و افرادی است که خود پایه‌گذار انقلاب بودند و اکنون هم سو با بی بی سی و دشمنان‌مان شدند و این فتنه را پیچیده کرده است.

سردار افشار با بیان اینکه فتنه ۸۸ از قبل برنامه‌ریزی شده بود، عنوان کرد: فتنه و نفاق هم چون کوه یخی در دریا است که تنها بخش کوچکی از آن پیداست.

وی گفت: باید افراد فهیم و صاحب نظر و خالص انقلاب عمارگونه در صحنه جنگ نرم حاضر شده و از انقلاب و نظام دفاع کنند.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه با رهبری هوشمند، مخلص، صبور و مقاوم مقام معظم رهبری دست فتنه‌گران رو شد، افزود: رهبری با هدایت این جریان توانست حقیقت را به ملت ایران بشناساند.

وی حماسه ۹ دی را فتح‌الفتوح جنگ نرم از ابتدای انقلاب تاکنون در ایران ذکر کرد و گفت: ۹ دی محاکمه ملی ایران از سرانه فتنه و خط پایانی بر جریان فتنه‌ای بود که قصد نابودی انقلاب و نظام را داشت.

سردار افشار افزود: باید برای حفظ نظام و رسیدن به قله‌های پیروزی، وحدت و انسجام را پاس بداریم و توطئه‌های دشمنانان را ناکام کنیم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار