ساعت ۱۸ بعد از ظهر جمعه و در جریان برخورد سه وسیله نقلیه سواری پاترول، پژو و پیکان در ۲۰ کیلومتری جاده سنندج کامیاران 3 نفر کشته و ۹ نفر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۳۵۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 30 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، ساعتی قبل 3 دستگاه خودروی سواری در ۲۰ کیلومتری جاده سنندج به سمت کامیاران با هم برخورد کردند که در جریان این تصادف 3 نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با مهر اظهار کرد: این حادثه در نزدیکی گردنه درکه در مسیر سنندج به سمت کامیاران روی داد که متاسفانه این حادثه ۱۲ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

هومن قصری گفت: به محض وقوع حادثه 6 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که در محل وقوع حادثه 3 نفر کشته و ۹ نفر هم زخمی شدند.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع نیروهای اورژانس افراد زخمی به مراکز بهداشتی و درمانی سنندج اعزام شدند و افراد کشته شده نیز به پزشکی قانونی شهر سنندج تحویل داده شدند.

بر اساس گفته شاهدان عینی حاضر در محل وقوع این حادثه، سبقت غیرمجاز از سوی سواری پیکان عامل اصلی وقوع این تصادف بوده است.

افراد کشته شده سرنشینان خودروی سواری پیکان بوده‌اند که البته به دلیل شدت تصادف روی داده، سرنشینان خودروهای سواری پاترول و پژو نیز زخمی شده‌اند.

مدیر بیمارستان بعثت سنندج هم در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به محض اعزام افراد زخمی تمامی امکانات برای درمان و مداوای آنها فراهم شده و پزشکان متخصص داخلی و ارتوپد نیز در حال مداوای افراد زخمی هستند.

گفته می‌شود وضعیت یکی از افراد زخمی شده و از سرنشینان خودرو سواری پیکان تا حدودی وخیم است ولی بقیه 8 زخمی دیگر وضعیت نرمالی داشته و مهم‌ترین مشکل آنها شکستگی استخوان پا اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار