فرمانده انتظامی کردستان خبر داد
فرمانده انتظامی کردستان از کشف 21 کیلو و 123 گرم طلای 18 عیار قاچاق در مریوان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 31 December 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا با اشاره به کشف 27 میلیارد و 440 میلیون ریال طلا و جواهرآلات قاچاق در شهرستان مریوان اظهار داکردشت: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل و انتقال طلای قاچاق در مسیر مریوان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا با تلاش ماموران یگان امداد و همکاری پلیس آگاهی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه توقیف شد.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: در بازرسی ماموران، از جاساز تعبیه شده در سقف خودرو تعداد 21 بسته پلاستیکی حاوی انواع طلا و جواهرآلات زنانه کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به توزین دقیق طلاهای مکشوفه، مقدار آن را 21 کیلو و 123 گرم طلای 18 عیار عنوان کرد و گفت: این مقدار طلا و جواهر از کشور عراق به مقصد تهران در حال قاچاق بود که با اشراف اطلاعاتی ماموران در شهرستان مریوان توقیف شد.

سردار خرم‌نیا افزود: طلاهای مذکور ساخت کشور ایتالیا بوده و در برآورد کارشناسان اتحادیه طلافروشی ارزش ریالی آن 27 میلیارد و 440 میلیون ریال تخمین زده شد.

وی با اشاره به انتقال اتوبوس مذکور به پارکینگ خاطر نشان کرد: راننده این اتوبوس با قرار وثیقه یکصد میلیارد ریالی مقام قضایی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار