جانشین فرمانده سپاه کردستان:
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج گفت: کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان سال ۹۷ در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 07 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ رمضان بهزادی در همایش روز قشر بسیج رسانه و تجلیل از برترین‌های جشنواره رسانه‌ایی ابوذر و یادبود شهدای رسانه و 5400 شهید استان کردستان که با حضور اصحاب رسانه در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج رسانه‌ایی اگر چه از نظر حجمی زیاد نیست اما جایگاه آن در اجتماع زیاد است و پر مغز و پر محتواست.

وی با اشاره به اینکه روز قشر بسیج هر ساله در استان برگزار می‌شود، گفت: در برگزاری جشنواره رسانه‌ایی ابوذر 57 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که این آثار در زمینه‌های تولید ملی، اقتصاد ملی، دفاع از دستاوردهای هسته‌ای، مبارزه با تروریسم، راه‌های شناخت دشمن، حجاب و عفاف و آسیب‌های اجتماعی بوده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج تصریح کرد: در مراسم امروز از برترین‌های جشنواره ابوذر تجلیل می‌شود و بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان از برترین‌ عکس‌های خبری اربعین حسینی امسال و خبرنگاران برتر خبرنویسی تجلیل می‌کند.

وی از برگزاری کنگره ملی شهدای 5400 استان کردستان در سال 97 خبر داد و گفت: استارت این کار زده شده و جلسات داخلی و استانی آن برگزار شده و در سال 97 این کنگره ملی در ادامه کنگره پیشمرگان کرد مسلمان استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ بهزادی از رسانه ملی در استان کردستان خواست در برگزاری کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان جایگاه و منزلت شهدای استان در سطح ملی و حتی کشورهای همجوار مطرح شود و در مجموع کنگره‌های عالی و برتر استان‌های کشور با پوشش خبری و تصویری قرار گیرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار