مدیرکل ارشاد کردستان مطرح کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با هرگونه رفتار منکر در روند برگزاری کنسرت‌ها مخالف هستیم و در صورت مشاهده هرگونه رفتاری با جدیت برخورد خواهیم کرد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر برخورد نامناسب در روند برگزاری کنسرت‌ها به ما داده نشده است.
کد خبر: ۳۶۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 16 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام رحیم جعفری در جلسه استانی امر به معروف و نهی از منکر کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اقداماتی که انجام می‌دهد قابل توجه است، اما به نظر می‌رسد باید مقداری از قالب این تذکر و تشویق‌ها خارج شود و وارد مباحث تخصصی‌تر شویم.

وی با اشاره به گزارشات دبیر ستاد امر به معروف در مورد بی‌توجهی به معروفات در برگزاری کنسرت‌ها در سطح استان، گفت: اگر در این زمینه مشکلات محدود است باید به فکر ارائه راه حل برای مقابله با آنها باشیم ولی اگر آمار آسیب‌ها بالا است باید فاتحه خودمان را بخوانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: با هرگونه رفتار منکر در روند برگزاری کنسرت‌ها مخالف هستیم و در صورت مشاهده هرگونه رفتاری با جدیت برخورد خواهیم کرد، اما تاکنون گزارشی مبنی بر برخورد نامناسب در روند برگزاری کنسرت‌ها به ما داده نشده است.

وی گفت: در طول سال صدها برنامه برگزار می‌شود، هر موردی که در این برنامه‌ها در زمینه عدم رعایت معروفات و انجام منکرات به ستاد امر به معروف گزارش می‌شود، انتظار داریم در همان زمان به دستگاه متولی برنامه تذکر داده شود تا جلو آن را بگیرند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار