مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس از امروز شنبه دوم بهمن ماه 95 در سطح مدارس استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 21 January 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس از امروز شنبه دوم بهمن ماه 95 در سطح مدارس استان آغاز می‌شود اظهار کرد: 287 هزار و 767 نفر از دانش آموزان جامعه هدف استان تحت پوشش این برنامه خواهند بود .

وی به جامعه هدف شیر در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: کلیه دانش آموزان دختر و پسر مدارس دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم دولتی و غیردولتی، مراکز شبانه‌روزی کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی، پیش دبستانی‌های ضمیمه هم زمان با مدارس ابتدایی دولتی و غیردولتی و کارکنان شاغل در این واحدهای آموزشی تحت پوشش برنامه شیر مدارس قرار خواهند گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس استان در دو مرحله قرارداد انجام خواهد شد؛ میزان اعتبار مصوب مرحله اول توزیع شیر رایگان را 39 میلیارد و 684 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: اجرای مرحله دوم قرارداد منوط به تامین اعتبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد 5 میلیون 260 هزار لیوان شیر پاستوریزه و تعداد دو میلیون و 794 هزار پاکت شیر استریل در مرحله اول توزیع خواهد شد گفت: با توجه به این میزان اعتبار، توزیع شیر در 28 نوبت انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار