فرماندار قروه:
فرماندار قروه از کلنگ‌زنی ناحیه صنعتی قروه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: سه شهرک صنعتی در قروه وجود دارد که همه اینها می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه شهرستان باشد.
کد خبر: ۳۶۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 24 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، پرویز کولانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات فرمانداری در قروه برگزار شد بر تسهیل در مسیر سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان نام برد و اظهار کرد: شهرستان قروه ظرفیت‌های زیادی به ویژه در بحث کشاورزی، معادن و گردشگری دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی از کلنگ‌زنی ناحیه صنعتی قروه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: سه شهرک صنعتی در قروه وجود دارد که همه اینها می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه شهرستان باشد.

فرماندار قروه مشکلات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان را یادآوری و تصریح کرد: مشکلات جدی در زمینه آب، برق، گاز و روشنایی معابر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان وجود دارد که رفع آن نیاز به نگاه ویژه مسئولان دارد.

وی گفت: موضوع آب در این شهرستان نیز از مباحث مهمی است که اگر مشکلات این بخش حل نشود در آینده با بحران مواجه خواهیم شد.

کولانی افزود: تلاش‌های و پیگیری‌ها برای انتقال آب از دو سد قوچم و آزاد شایسته قدیر است اما این انتظار را داریم هرچه سریع‌تر این پیگیری‌ها به نتیجه برسد.

وی اظهار کرد: معادن این شهرستان شهره جهانی دارد اما بهره چندانی از این معادن عاید خود شهرستان نمی‌شود و باید در این زمینه تدابیر بهتر اندیشیده شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار