«چراغ نفتی قدیمی» عامل آتش‌سوزی در یک کلاس درس شد
کلاس کانکس مدرسه ابتدایی روستای «بنی رزان» در بانه آتش گرفت.
کد خبر: ۳۶۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 25 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، کلاس کانکس، مدرسه ابتدایی روستای «بنی رزان» در بانه با چراغ نفتی آتش گرفت و تعدادی از وسایل دانش آموزان این کلاس در آتش سوخت.

عضو شورای روستای «بنی رزان» در گفت‌وگو با کردپرس در تشریح این حادثه اظهار کرد: مدرسه روستای بنی رزان داری چهار کلاس است که 3 کلاس برای دانش آموزان و یک کلاس برای نمازخانه مدرسه در نظر گرفته شده است.

عثمان خدری گفت: در این مدرسه 4 کلاسه 6 پایه تحصیلی ابتدایی تدریس می‌شود که با توجه به کمبود فضای مدرسه و برای جبران این کمبود کانکس‌های در حیاط مدرسه جانمایی شده که سیستم گرمایشی این کانکس‌ها چراغ نفتی قدیمی است.

وی اظهار کرد: صبح امروز بر اثر بی احتیاطی دانش آموزان چراغ نفتی زمین کلاس افتاده و آتش گرفته و به موقع مهار شده و بخشی از لباس‌های زمستانی، کیف و کتاب دانش‌آموزان طعمه آتش شده اما به دانش آموزان آسیبی نرسیده است.

عضو شورای روستای بنی رزان گفت: مدرسه 6 کلاسه در بخش دیگر روستا احداث شده اما به دلیل اینکه این مدرسه خارج از محدوده ساخته شده تاکنون از خدمات شهری بی بهره مانده و این مدرسه هم به دلیل کوچک بودن فضا نیاز دانش آموزان را تامین نمی‌کند و این کانکس‌ها برای جبران کمبودها در حیاط مدرسه جانمایی شده است.

آتش‌گرفتن‌کلاس‌کانکسی‌مدرسه‌‌روستایی‌بانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار