از ابتدای امسال تا پایان دی ماه انجام شد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 77 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 9 شرکت تعاونی استان از سوی بانک‌های عامل کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۶۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 26 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، احمد رشیدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 77 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 9 شرکت تعاونی استان از سوی بانک‌های عامل کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی گفت: در همین مدت 45 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 24 شرکت تعاونی از محل سامانه بهین یاب از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان میزان صادرات تعاونی‌های استان به کشورهای عراق، هند و پاکستان را 25 میلیون دلار ذکر و تصریح کرد: عمده صادرات این تعاونی‌ها شامل مصالح ساختمانی، ظروف پلاستیکی و مواد لبنی بوده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تعداد 74 تعاونی در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت با تعداد 2 هزار و 389 نفر عضو در استان تشکیل شده که منجر به ایجاد فرصت شغلی برای 933 نفر از اعضاء شده است.

رشیدی با بیان اینکه در این مدت هزار و 360 واحد مسکن در شهرستان‌های استان به اعضای تعاونی‌های مسکن مهر واگذار شده و 375 تعاونی مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: از این تعداد 48 مورد از تعاونی‌ها تبدیل وضعیت شدند و مجوز ابطال فعالیت 8 تعاونی استان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار