راه ارتباطی هورامان بسته شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد گفت: گردنه ژالانه که در مسیر ارتباطی 10 روستا و یک شهر منطقه هورامان قرار دارد به دلیل بارش یک متری برف و کولاک شدید مسدود شد.
کد خبر: ۳۶۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 28 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، دیاری استواری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بارش شدید برف که از 2 روز گذشته در شهرستان سروآباد به ویژه در ارتفاعات این شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

وی گفت: روز گذشته بارش برف در گردنه ژالانه در منطقه هورامان که مسیر ارتباطی 10 روستا و یک شهر است، به 35 سانتی متر رسیده بود که با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری مسیر باز شده ولی تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر بود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سروآباد تصریح کرد: بارش برف از بامداد امروز در گردنه ژالانه شدت گرفت و با وجود تلاش بی وقفه نیروهای راهداری متاسفانه این مسیر ارتباطی به دلیل بارش یک متری برف و همچنین کولاک شدید بسته شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری همچنان در این منطقه مستقر هستند، گفت: در حال حاضر به دلیل کولاک شدید امکان برف روبی وجود ندارد و به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات برف روبی این مسیر مهم ارتباطی با تمام توان و تلاش آغاز خواهد شد.

استواری افزود: سایر مسیرهای پر تردد ارتباطی در شهرستان سروآباد با حضور به موقع نیروهای راهداری و انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی باز بوده و تردد در برخی از مناطق با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار