فرماندار کامیاران خبر داد
فرماندار کامیاران گفت: با تلاش امدادگران 7 جوان کامیارانی که در روستای خالی از سکنه «آفریان» گرفتار شده بودند نجات یافتند.
کد خبر: ۳۶۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 29 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، مسعود روحانی اظهار کرد: با تلاش امدادگران 7 جوان کامیارانی که در روستای خالی از سکنه «آفریان» گرفتار شده بودند نجات یافتند.

وی گفت: این افراد از عصر چهارشنبه برای گردش در منطقه حضور داشتند و به دلیل سرما و بارش شدید برف توان رفتن به محل امن را نداشته و در ارتفاعات کوه‌های این منطقه گرفتار برف و کولاک شدند.

فرماندار کامیاران با اشاره به نجات جان این هفت جوان در عملیاتی مشترک هلال احمر و راهداری تصریح کرد: با توجه به قطع نبودن خط‌های ارتباط تلفنی، این جوانان از این طریق توانسته بودند شرایط خود را به خانوادهایشان اطلاع دهند.

وی گفت: در پی این حادثه بامداد یکشنبه 2 تیم از جمعیت هلال احمر به وسیله یک دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار با تجهیزات امدادی و مواد غذایی و ماشین آلات راهداری شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

روحانی افزود: تیم‌های امدادی اعزامی به منطقه کوهستانی آفریان با همراهی پدر یکی از این گردشگران که با منطقه آشنایی کامل داشت پس از 3 ساعت پیاده روی در برف و سرما با عبور از مسیرهای کوهستانی و سخت گذر توانستند این 7 جوان را نجات دهند.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار