معاون استاندار کردستان خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: احتمال افت فشار گاز در استان وجود دارد و همه دستگاه‌ها ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز باید نسبت به خاموشی سیستم‌های گرمایشی در پایان وقت اداری اقدام کنند.
کد خبر: ۳۷۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 31 January 2017

به گزارش تابناک کردستان امیر قادری اظهار کرد: احتمال افت فشار گاز در استان وجود دارد و همه دستگاه ها ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز باید نسبت به خاموشی سیستم‌های گرمایشی در پایان وقت اداری اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی ادامه سرما و احتمال افت فشار گاز در سطح استان، صرفه جویی در مصرف گاز ضروری‌تر از گذشته بوده و باید به آن توجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادها، دانشگاه‌ها و فرمانداری‌های استان ضمن صرفه جویی بیشتر در مصرف گاز، باید سیستم‌های گرمایشی را پس از وقت اداری و در ایام تعطیلی خاموش کنند.

وی گفت: تمامی اداره‌ها باید این موضوع را به واحدهای تابعه خود ابلاغ و تدابیر شایسته‌ای اتخاذ کنند تا از قطعی گاز شهروندان جلوگیری شود.

قادری افزود: این موضوع به استناد مصوبات جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در راستای آمادگی مقابله با حوادث فصل سرما و آمادگی مقابله با شرایط اضطراری ناشی از برودت هوا در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار