معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع مرحله دوم بسته‌های حمایت غذایی در میان نیازمندان طی چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 06 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، احمد میدری با اعلام جزئیات توزیع بسته‌های حمایت غذایی بین نیازمندان و اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت و اظهار کرد: در هفته جاری پیامکی به مشمولان ارسال می شود تا برای دریافت بن کارتهای حمایت غذایی اقدام کنند.

وی گفت: طرح توزیع بسته‌های امنیت غذایی از تیر ماه سال 93 آغاز و تا کنون هفت مرحله به واجدین شرایط ارائه شده است. اکنون برای توزیع مرحله جدید این بسته ها منتظر دریافت بودجه از دولت هستیم.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود 11 میلیون نفر مشمول دریافت این بسته‌ها هستند تصریح کرد: این حمایت در قالب کارت‌های اعتباری در اختیار خانواده‌های محروم قرار می گیرد تا بتوانند با مراجعه به تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مشخص شده مواد غذایی مورد نیاز و معین را خریداری کنند.

وی گفت: ارزش هر بسته‌ غذایی برای خانوار تک نفره در هر مرحله از توزیع بسته حمایت غذایی، سیصد هزار ریال، خانوار دو نفره ششصد هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر، به ازای هر نفر اضافی یکصد هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و دویست هزار ریال تعیین شده است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار