پلیس کردستان با دستگیری دو سارق در شهرستان مریوان پرده از سرقت 5 کیلو طلای ربوده شده از دست یک طلافروش برداشته شد.
کد خبر: ۳۷۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 12 February 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سلمان حیدری فرمانده انتظامی مریوان اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد سرقت طلا و جواهرات در شهریورماه سال جاری، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی توانستند دو سارق را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این دو سارق با همدستی دو نفر دیگر، توانستند 5 کیلو انواع طلا یک طلافروش را حین انتقال از محور مریوان به تبریز سرقت کنند، گفت: سارقان با اطلاع از زمان و مکان تردد طلافروش، اقدام به مسدود کردن راه وی کرده و حدود پنج میلیارد ریال طلا و جواهرآلات قیمتی را از دست وی ربوده بودند که ماموران با حساس شدن بر روی چگونگی اطلاع افراد دیگر از زمان و مکان تردد طلافروش، دو نفر همکار وی را نیز در این زمینه، مورد شناسایی و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی مریوان خاطر نشان کرد: بعد از جمع آوری ادله و بررسی حساب بانکی این دو مظنون و احراز جرم سرقت اموال غیر، با هماهنگی مقام قضائی متهمان دستگیر شده و در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی خود اقرار کردند.

وی گفت: با دستگیری این دو متهم، یک کیلو طلای مسروقه از آنها کشف و مشخص شد ، یک کیلو و 400 گرم دیگر از این طلاها در تهران به فروش رسیده و مابقی هم در دست دو همدست متواری آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار