رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر کردستان خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: میزان کشفیات مواد مخدر استان در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۸۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 19 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، عباس نظری در نشست با جمعی از خبرنگاران استان در سنندج به ارائه گزارشی از وضعیت مبارزه و مقابله با مواد مخدر استان پرداخت و اظهار کرد: کردستان به جهت قرار گرفتن در جوار استان‌هایی همچون کرمانشاه، زنجان، همدان و آذربایجان غربی و همچنین واقع شدن در ترانزیت شرق به غرب بیشتر درگیر پدیده شوم مواد مخدر می‌شود.

وی گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود استان ما سهم ناچیزی از اعتیاد را در سطح کشور دارد و از استان‌های نسبتا پاک محسوب می‌شود هرچند نباید نسبت به این وضعیت زیاد خوشبین باشیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های زیادی متولی مقابله و مبارزه با مواد مخدر در استان هستند، از اهالی رسانه خواست از مدیران این دستگاه‌ها مسئولیت خواهی کرده و گزارش عملکرد فعالیت‌های آنها در این رابطه را پیگیر شوند.

وی یکی از ماموریت‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی استان را مقابله و مبارزه با مواد مخدر خواند و گفت: ۱۳ نفر از نیروهای نیروی انتظامی استان تاکنون در راستای مبارزه با مواد مخدر شهید و ۳۵ نفر جانباز شدند.

نظری از اجرای ۹۴۲ طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده در استان خبر داد و افزود: نیروی انتظامی استان ۴۰ طرح مقابله ای در طول ماه اجرا می کند.

وی اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر استان در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان از افزایش 2 درصدی دستگیری قاچاقیچان مواد مخدر در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل خبر داد و گفت: در ارتباط با دستگیری سرباندها و عناصر اصلی هم ۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم و مسئولان را برخورد با توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر خواند و افزود: دستگیری توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر در استان در این ۱۱ ماه نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

نظری با بیان اینکه انجام موفق ماموریت های نیروی انتظامی مستلزم حمایت و پشتیبانی مردمی است، تصریح کرد: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم استان است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار