مدیرکل آموزش‌ و پرورش کردستان خبر داد
مدیرکل آموزش ‌و پرورش کردستان از آغاز ثبت‌نام و رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 20 February 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با بیان اینکه 20 درصد ظرفیت اسکان، به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی از 27 اسفند ماه آغاز خواهد شد؛ گفت: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان کردستان تشکیل و ضمن برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات 17 مرکز نیز به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش‌بینی کرده است و پذیرش حضوری و اسکان از 27 اسفند ماه در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز خواهد شد.

وی گفت: در نوروز 96 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان 238 مدرسه با دو هزار 274 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و 555 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار