مدیرعامل آتش‌نشانی سقز خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: به دنبال انفجار یک باب منزل مسکونی در شهر سقز، 2 نفر از ساکنان این خانه کشته شدند.
کد خبر: ۳۸۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 26 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، ایرج گیلاسی شنبه شب در حاشیه اقدامات امداد و نجات در یک منزل مسکونی که دچار آتش‌‌سوزی شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 22 و 30 دقیقه شب فردی با سامان 125 تماس گرفت و از انفجار و به دنبال آن آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در محله نشمیلان سقز واقع در بلوار کردستان خبر داد.

وی گفت: پس از دریافت این پیام، سریعا سه دستگاه خودرو همران با 10 نفر از نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به محل، فوراً محل منزل مسکونی حادثه دیده ایمن‌سازی شد و سپس نیروها اقدام به عملیات آواربرداری و امداد و نجات کردند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان منزل مسکونی که مرد بودند به علت شدت انفجار خانه در دم کشته شدند و یک مرد دیگر هم بشدن زخمی شده است.

گیلاسی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.

رئیس ناحیه گازرسانی سقز هم درباره وقوع این حادثه گفت: پس از دریافت پیامی مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در محله نشمیلان، نیروهای این ناحیه گازرسانی به محل اعزام شدند.

کمال رضایی افزود: پس از رسیدن عوامل شرکت گاز به محل و بررسی منزل مسکونی، مشخص شد که در این خانه انفجار روی داده است.

وی خاطر نشان کرد: انفجار گاز بیشتر به صورت عرضی است و در این خانه با توجه به مشاهدات اجسام و دیوار، شیوه انفجار به صورت عمودی بوده که این نشان می‌دهد انفجار به علت نشت گاز روی نداده است.

رئیس ناحیه گازرسانی سقز گفت: با بررسی بیشتر محل حادثه توسط کارشناسان این اداره، به زودی علت حادثه اعلام خواهد شد.

وی افزود: در طبقه دوم این واحد مسکونی یک خانواده 4 نفره هم زندگی می‌کردند که خوشبختانه به آنان هیچ گونه آسیبی وارد نشده است.

گفتنی است، صدای انفجار در این منزل مسکونی به حدی بوده است که صدای آن تا محلات نزدیک هم شنیده شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار