رئیس کل بیمه مرکزی گفت: براساس قانون جدید بیمه‌نامه شخص ثالث، افرادی که بعد از اردیبهشت ماه سال ۹۵ بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند، نیازی به خرید الحاقیه برای سال ۹۶ ندارند.
کد خبر: ۳۸۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹ 26 February 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالناصر همتی اظهار کرد: براساس قانون جدید بیمه‌نامه شخص ثالث، افرادی که بعد از اردیبهشت ماه سال ۹۵ بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند، نیازی به خرید الحاقیه برای سال ۹۶ ندارند.

وی امروز در حاشیه یک همایش در جمع خبرنگاران گفت: بیمه مرکزی در حال برنامه ریزی است تا افرادی که در ۲ ماه ابتدایی سال جاری نیز بیمه نامه شخص ثالث خریداری کرده اند، برای سال آینده نیازی به خرید بیمه نامه نداشته باشند.

رئیس شورای عالی بیمه ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نیز نرخ دیه افزایش پیدا نکند.

شایان ذکر است؛ چندی پیش مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه بیمه مرکزی ایران ضمن توضیح درباره قانون جدید تصریح کرد: در روال قبلی در آغاز هر سال در صورت افزایش نرخ دیه اعلامی از سوی قوه قضاییه، شرکت‌های بیمه از بیمه گذاران می‌خواستند برای افزایش پوشش و سقف تعهدات بیمه‌گر، الحاقیه بیمه دریافت کنند اما در شیوه جدید در صورت افزایش نرخ دیه، سقف پوشش بیمه نیز به صورت خودکار افزایش می‌یابد و خسارات به زیان دیدگان بر مبنای دیه سال جدید پرداخت می‌شود به نحوی که نیازی به دریافت الحاقیه نیست.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار