رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بر اساس طرح رونق تولید، 706 میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات بانکی به 229 واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی استان کردستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۹۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 07 March 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد دره‌وزمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سنندج در سال جاری اظهار کرد: و در مجموع از طریق طرح رونق تولید و مراجعه مستقیم به بانک‌های استان، هزار و 125 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش‌های صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

وی گفت: در این مدت، بر اساس طرح رونق تولید، 706 میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات بانکی به 229 واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی استان کردستان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: 98 مورد از این تسهیلات، معادل 418 میلیارد و 620 میلیون ریال به صورت مراجعه مستقیم پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، 155 واحد صنعتی مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شدند گفت: 790 واحد بخش کشاورزی نیز در این مدت به بانک ها معرفی شدند.

دره‌وزمی افزود: برخی از واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها، به دلایل مختلف یا انصراف داده اند یا به دلیل نداشتن شرایط، از طرف بانک حذف شده اند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی معرفی شده نیز در دست بررسی هستند که در صورت رفع کاستی ها به آنها نیز تسهیلات پرداخت می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به صورت معمول و قابل قبول باید تاکنون تمام مصوبات کارگروه پرداخت می شد ولی به دلایل مختلف این مهم تحقق نیافت.

وی با بیان اینکه سهم کردستان از رونق تولید متناسب با وضعیت استان نیست افزود: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم مصوبات باقی مانده را به مرحله اجرا برسانیم.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار