استاندار کردستان مطرح کرد
استاندار کردستان با بیان اینکه تامین زمین از چالش‌های سرمایه گذاری کردستان است گفت: نهادها باید سعی کنند اراضی مورد نیاز سرمایه‌گذاران را در قالب شهرک‌های صنعتی تامین کنند.
کد خبر: ۳۹۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 15 March 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی، در آیین آغاز بکار پنجره واحد سرمایه گذاری مجازی کردستان با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه گذاری برای سهولت در دستیابی سرمایه گذاری مطمئن در یک منطقه است اظهار کرد: سرمایه گذاران به دنبال کسب سود در کمترین مدت زمان هستند و انتظار می رود تمامی دستگاه ها برای رسیدن به این هدف تلاش خود را انجام دهند.

وی گفت: سرعت در بهبود فضای کسب و کار مهمترین شاخص توسعه بوده و منظور از این سرعت انجام وظایف نهادها در مسیر قانونی با کمترین مدت زمان ممکن است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تکریم سرمایه گذاران انجام مراحل صدور مجوز سرمایه گذاری در کمترین زمان ممکن است، تصریح کرد: می توان با یکپارچه سازی خدمات و کاهش رفت و آمد آنان برای پیگیری، صدور مجوز را با ارائه راهکارهای قانونی برای کاهش بروکراسی اداری سهل‌تر کرد.

وی گفت: امکان نظارت دستگاه‌های متولی به رویه صدور مجوزها و جواب استعلام‌ها در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری کردستان نیز تعبیه شده که علاوه بر بررسی اجرای قانون، پاسخ به موقع در کنار تطبیق آن با واقعیت توسط دستگاه های نظارتی بررسی می شود.

زاهدی افزود: در هر سازمان یک نفر مسئولیت پیگیری درخواست های سرمایه گذاران را دارد و انتظار می‌رود علاوه بر داشتن اختیار تام، جواب‌های ارائه شده به استعلام ها نیز به صورت قاطع باشد.

وی با بیان اینکه تامین زمین از چالش های سرمایه گذاری کردستان است اظهار کرد: نهادها باید سعی کنند اراضی مورد نیاز سرمایه گذاران را در قالب شهرک های صنعتی تامین کنند.

استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه در شهرک‌های صنعتی تمامی استعلام‌ها و مجوزهای مورد نیاز از قبل انجام شده است روند اعطای مجوز سرمایه گذاری در کمترین زمان مکن تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: افزایش میزان اراضی شهرک های صنعتی کردستان از اولویت های دولت در استان بوده و طبق برنامه ها این روند ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
از شرح وطایف استاندار هماهنگى بین دستگاهها و اتخاذ تصمیمم براى اجرایى شدن برنامه هاى توسعه اى است.
بعداز سه سال و اندى تازه از موانع مى گوید. هیهات.........
بقول معروف،
هر دم از این باع برى مى رسد
تازه تر از تازه ترى مى رسد.
خدا به دادمان برسد با .....
ورشکسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
لطفا از استاندار کردستان بپرسد خبر دارند که دهها طرح در شهرکهاى صنعتى استان ورشکست شده و به تملک بانکها در امده اند ؟ و انهایى که فعالند در چه وصعى قرار دارند؟ بعنوان مثال کاشى ..... که کار مى کند در چه حالى است؟ متاسفانه مسولان دولتى چون کارنامه شان تهى است، ا ین روزها کیلویى حرف مى زنند!
موشکاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
با توجه دست خالى بودن کارگزاران ولت در ارائه بیلان کارى به مردم در استان، و دورى گزیدن انان از مردم به بهانه ما پوپولیست نمى باشیم، علت بى تفاوتى مردم به صحبت هاى دولتمردان در کردستان چه مى باشد؟ وتبعات انهاچه خواهد بود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار