افتتاح 21 طرح‌ در سفر روحانی‌ به‌ کردستان
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز به منظور افتتاح پروژه‌های صنعتی، عمرانی و خدماتی در استان کردستان وارد سنندج شد.
کد خبر: ۳۹۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 25 March 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، روحانی در فرودگاه بین‌المللی سنندج، از سوی ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و شماری از مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌ جمهور در بدو ورود به فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران از افتتاح 21 پروژه و طرح در جریان سفر به استان کردستان خبر داد.

روحانی، کردستان را دیار مردمان خونگرم، قهرمان و مرزدار توصیف و با تبریک آغاز سال جدید، اظهار کرد: در این سفر چندین پروژه بسیار مهم و مجموعاً 21 طرح در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی 3 پروژه نیز آغاز می شود.

رئیس‌ جمهور گفت: در جریان این سفر همچنین روند اجرایی شدن وعده‌های سفر استانی مورد بررسی قرار گرفته تا پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

افتتاح مجتمع پتروشیمی کردستان و کارخانه لاستیک بارز در کنار بهره‌برداری همزمان از ده‌ها پروژه صنعتی و عمرانی دیگر و نیز حضور در جمع جوانان و نخبگان استان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان کردستان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار