مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در برخی شهرستان‌های استان کردستان از جمله سقز، بانه، قروه و مریوان مدارس چند شیفته وجود دارند.
کد خبر: ۴۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 19 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، رشید قربانی در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان که با رویکرد مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در امر ایمن‌سازی مدارس برگزار شد اظهار کرد: در سال‌های گذشته بخشی از مدارس کشورمان و حتی استان کردستان از استاندارد لازم برخوردار نبودند و در طول این سال‌ها حتی مدارس استان 3 شیفته و گاهاً 4 شیفته بودند و از طرفی هم مدارس، استاندارد لازم را نداشتند که نیاز به ساخت مدارس بیشتر احساس شد.

وی گفت: اکنون نیز در برخی شهرستان‌های استان کردستان از جمله سقز، بانه، قروه و مریوان مدارس چند شیفته وجود دارند که اگر بخواهیم یک شیفت شوند به ساخت مدارس در این مناطق نیاز است و باید از سوی خیرین مدرسه‌ساز این امر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان و کشوری در امر مدرسه‌سازی و ایمن‌سازی مدارس تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا خیرین مدرسه‌ساز کشوری تمایل برای سرمایه‌گذاری در مدرسه‌سازی استان کردستان را داشته باشند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار