رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران و مواد پروتئینی از افزایش قیمت برنج خبر داد و گفت: قدرت خرید مردم برای برنج کاهش پیدا کرده و در مجموع برنج‌هایی که قیمت ارزان‌تر دارند، مشتری بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۴۱۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 21 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، سعید درخشانی درباره افزایش قیمت برنج در روزهای اخیر اظهار کرد: شاید نتوان قیمت دقیقی برای این روزهای برنج در بازار اعلام کرد، چرا که ممکن است برخی واحدها همچنان برنج قدیمی خود را به فروش برسانند که برای آن در نهایت قیمتی در حدود ۱۳۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: البته جدیداً نیز در موارد متعدد قیمت برنج برای واحدها حدود ۱۳۰۰۰ تومان بوده که به هنگام فروش این برنج با رقم ۱۵۰۰۰ تومان به دست مشتری می‌رسد.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران و مواد پروتئینی با بیان اینکه ممکن است وضعیت انبارها موجب تغییر قیمت برنج شده باشد، تصریح کرد: به هر صورت می‌توان گفت که در مجموع کمی قیمت برنج گران‌تر شده اما اینکه رقم دقیق این افزایش قیمت از چه قرار است را نمی‌توان بیان کرد ولی می‌توان گفت که اکنون برنج درجه یک را نمی‌توان با قیمتی کمتر از ۱۳ تا ۱۳۵۰۰ تومان خریداری کرد.

وی در توضیح بیشتر در خصوص قیمت برنج گفت: البته ممکن است که بتوان برنج‌های ایرانی را با قیمت ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان هم خریداری کرد اما در هر صورت برنج درجه یک ایرانی همان قیمتی که اشاره شد را دارد.

درخشانی در ارتباط با برنج‌هایی که قیمت‌های کمتری در بازار دارند افزود: اکنون ارزان‌ترین برنجی که توزیع می‌شود نمونه‌ای است که از سوی وزارت جهاد کشاورزی به دست اصناف می‌رسد که کیلویی ۳۸۰۰ تومان قیمت دارد و محصول کشور هند است.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار