نماینده مردم بیجار در مجلس نهم، گفت: اعلام دارایی‌های نامزدهای انتخاباتی قطعاً بهترین پیشنهاد مناظره هفته گذشته بود چرا که مشخص می‌شود مسئولی که خانه اعیانی دارد نمی‌تواند نماینده مستضعفان باشد.
کد خبر: ۴۲۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 07 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با فارس، به سخنان محمدباقر قالیباف درباره شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: یکی از بهترین پیشنهاد‌هایی که در مناظره جمعه گذشته داده شد، همین پیشنهاد بود که نامزدها اموال خود را اعلام کنند.

وی گفت: اگر تنها کاندیداها میزان دارایی و محل زندگی خود را به مردم اعلام کنند، بسیاری از موارد برای مردم مشخص خواهد شد و البته تأثیر بسزایی در تصمیم‌گیری مردم دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس نهم تصریح کرد: وقتی مسئولی از ساده‌زیستی مردم و مستضعفان حرف می‌زند اما در کنار خودش در یک نقطه بسیار خوش آب و هوا در بالاترین نقطه شهر و یک خانه اعیانی و ویلایی زندگی می‌کند، این فرد هیچگاه نمی‌تواند درد کسی را که در مسکن مهر زندگی می‌کند یا آرزوی داشتن یک واحد در مسکن مهر را دارد، درک کند.

وی بر همین اساس گفت: طبیعتاً از چنین شخصی هیچ جمله‌ای غیر از اینکه مسکن مهر را طرحی مزخرف بداند نخواهیم شنید.

بیاتیان افززود: در این شرایط تمام دغدغه‌ برخی‌ها رسیدگی به مشکلات آن 4 درصدی‌هاست و این افراد نمی‌توانند نماینده خوبی برای مستضعفان و فقرا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار