نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها علت نیمه تمام رها شدن تمام پروژه‌های عمرانی این استان را گم شدن پول‌ها و بودجه تخصیص یافته به پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولان نداشتن پول و بودجه را بهانه می‌کنند و معلوم نیست پول‌های مربوط به این پروژه‌ها کجا رفته است.
کد خبر: ۴۲۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 08 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، احمد چوپانی در گفت‌وگو با سایت شهر ایران درباره مشکلات استان کردستان که سال‌ها است حل نشده اظهار کرد: احداث سد سیاه‌زاخ مربوط به دولت‌های قبلی است اما متاسفانه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و یک علامت سوال بزرگی را برای همه به وجود آورده است.

وی گفت: مشکل دیگر اتمام پروژه استخر شنای شهر دیواندره است که تقریباً در چهار دولت قبل کلنگ آن زده شده اما هنوز به مرحله افتتاح و استفاده نرسیده است.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: هنوز مشخص نیست پول این پروژه کجا رفته است و در دیواندره جوانان برای بهره‌مندی از یک تفریح ساده مجبور هستند راهی جاده‌ها شده و به دیگر شهرستان‌ها سفر کنند و در این جاده‌ها با مرگ و تصادف سر و کار دارند.

وی گفت: مسئولان نداشتن پول و بودجه را بهانه می‌کنند و معلوم نیست پول‌های مربوط به این پروژه‌ها کجا رفته است.

چوپانی با انتقاد از به اتمام نرسیدن پروژه بزرگراه کرمانشاه میاندوآب افزود: چندین دولت روی این جاده کار کرده است اما هنوز به اتمام نرسیده و مردم مجبور هستند از جاده‌های قدیمی غیراستانداردی استفاده کنند که باید این مسیرها را جاده‌های مرگ نامید.

وی اظهار کرد: دیگر پروژه ناتمام در استان من احداث فرودگاه سقز است که در چهار دولت قبل کلنگ آن به زمین زده شد اما هنوز معلوم نیست چه سرنوشتی خواهد داشت؟

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: کسی نمی‌داند کاندیداها می‌خواهند با این پروژه‌ها چه کار کنند و این روزها هم که به استان ما سفر می‌کنند تنها شعار می‌دهند و استان ما محروم باقی مانده است.

وی درباره معادن استان کردستان هم گفت: این معادن برای مردم استان من هیچ ثمره‌ای ندارد زیرا معادن به دست اشخاص غیربومی سپرده می شود که کارگرانی غیر از ساکنان را استخدام می‌کنند و در نهایت هیچ سودی از فعالیت این معادن به مردم کردستان نمی‌رسد؛ محصولات همین معدن هم به صورت خام فروخته می‌شود و می‌توانم بگویم خام فروشی در منطقه ما بیداد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
انان که براى کسب راى مردم مظلوم کردستان در باره راه و معدن و زیر ساخت ها مثل ...... دروغ مى گویند ، تحویل بگیرند. راستى از نوکرى بى جیره و مواجب چه لذتی مى برند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار