معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج به تابناک کردستان خبر داد
معاون فرماندار سنندج گفت: با توجه به اعلام قبلی مبنی بر تأیید صلاحیت 192 نامزد شورای شهر سنندج و انصراف 3 نامزد و نیز با توجه به تأیید صلاحیت 2 نامزد دیگر توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در آخرین لحظات قبل از اعلام اسامی نامزدها، اسامی 191 نامزد تأیید صلاحیت شده انتخابات شورای شهر سنندج اعلان عمومی شد.
کد خبر: ۴۲۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 10 May 2017

موحد امان‌اللهی در گفت‌وگو با تابناک کردستان اظهار کرد: در تاریخ 17 اردیبهشت ماه اعلام شد که تعداد 31 نفر از داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند و اعتراض آنها مورد قبول هیئت عالی نظارت استان واقع نشد و بنابراین تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در آن روز 192 نفر اعلام شد.

وی گفت: در فاصله روز 17 اردیبهشت تا امروز هم 3 نفر از نامزدها انصراف خود را اعلام کردند بنابراین آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده آماده ورود به رقابت به 189 نفر کاهش یافت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج تصریح کرد: امروز و در آخرین لحظات قبل از اعلان عمومی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده، 2 نفر دیگر از ردصلاحیت‌ شدگان از جمع 31 نفر، توسط  هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، تأیید صلاحیت شدند و به این ترتیب آمار نهایی نامزدهای حاضر در رقابت به 191 نفر رسید.

وی گفت: از ساعت 24 امشب تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج به صورت رسمی آغاز می‌شود و تبلیغات تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه دارد و محدودیتی برای انصراف نامزدها هم تا یک روز قبل از رأی گیری وجود ندارد.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر سنندج به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود افزود: رأی دهندگان در روز اخذ رأی تنها بر اساس «کد نامزد» می‌توانند به نامزد یا نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند.

برای دیدن اسامی نامزدها اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
آقایان در لحظه آخر با کار بدشان ، حرمت خون شهدا را که جانشان را براى حفظ ارزشها تقدیم انقلاب و اسلام نمودند ، نگه نداشتند . ننگ بر کسى که ضد ارزشها را جایگزین ارزشها مى نماید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار