مدیر عامل آتش نشانی سقز خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: در حادثه واژگونی خودرو پژو R.D در مسیر اصلی سقز مریوان، 4 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۴۲۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 13 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، ایرج گیلاسی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد جزئیات حادثه واژگونی خودرو پژو R.D در مسیر اصلی سقز مریوان، اظهار کرد: پس از تماس با سامانه 125 این آتش نشانی مبنی بر اینکه یک خودرو سواری با چند سرنشین از گردنه «خورده لوکی» به پائین سقوط کرده است، بلافاصله دو اکیپ به محل اعزام شدند.

وی گفت: با رسیدن نیروهای امدادی به محل مشخص شد که یک سواری پژو R.D از مسیر خارج و به پائین جاده که پرتگاهی حدود 100 متری است سقوط کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز تصریح کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و مرکز فوریت‌های پزشکی مصدومان حادثه از داخل ماشین که گرفتار شده بودند نجات داده‌ شده و به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه محل واژگونی خودرو دارای شیب ‌زیاد و نسبتا سنگلاخی هم می‌باشد، سرنشینان این خودرو تنها دچار جراحات و شکستگی شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

علی صدری فرمانده پلیس راه شهرستان سقز هم با بیان اینکه این حادثه صبح‌ امروز در کیلومتر 5 مسیر اصلی سقز مریوان روی داد، اظهار کرد: عدم توجه به جلو در سر پیچ از سوی راننده سواری R.D دلیل اصلی این تصادف بوده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار