رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: در شب‌های پایانی دولت، افرادی که یارانه آنها 2 سال قطع شده است دوباره برقرار می‌شود و وعده‌های دروغینی که از طریق دهیاران به مردم می‌دهند که از قوه قضائیه این انتظار را داریم که تخلفات اینها را که با امکانات دولتی برای روحانی تبلیغ می‌کنند برای مردم بیان کنند.
کد خبر: ۴۲۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 17 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، عباس حسین‌پناهی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی 2 کاندیدا را که هر دو دارای برنامه‌های کارشناسی شده بودند معرفی کرد تا اهداف این جبهه را که گفتمان امام و رهبری است، عملیاتی کنند.

وی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراجناحی است و این جبهه بلندگویی برای بیان مشکلات مردم و مهم‌ترین هدفش مبارزه با فقر، تبعیض و فساد است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه دولت رئیسی نیز با شعار بسیار زیبای کار و کرامت شاخص‌های مدنظر رهبری را مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: دولت کار و کرامت دنبال رفع مشکل بیکاری و اقتصادی است و به استعددهای داخلی و نه توانایی‌های بیرونی تکیه دارد.

وی از معیشت به عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم نام برد و گفت: هیچکدام از طرح‌هایی که روحانی بعد از چهار سال در سفر اخیر خود به کردستان به بهره‌برداری رساند مربوط به این دولت نبوده و مردم این را به خوبی درک می‌کنند و قطعا این مردم بصیر تمام مکر و حیله اینها را می‌دانند.

حسین‌پناهی افزود: امروز دشمنان اسلامی نیز از یک کاندیدای خاص حمایت می‌کنند تا اینکه اقتصاد کشور را محدود و وابسته به خودشان بکنند.

وی با بیان اینکه امروز تمام ستادهای قالیباف با دستور این سردار آزاده با تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که دارند در سطح استان در خدمت رئیسی هستند، تأکید کرد: تمام تلاش این است که بستری برای رفع مشکلات مردم فراهم شود و امیدواریم با سر کار آمدن دولت کار و کرامت تمام این مهم جامه عمل پوشانده شود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه کردستان استان فرهنگی با استعدادهای کشاورزی و نیروی انسانی متخصص و توانمند است، گفت: اما در طول این چهار سال به هیچکدام از این ظرفیت‌ها توجه نشده است.

وی با یادآوری توهین وزیر کشور به مردم کردستان و عدم خلف وعده های روحانی در قبال این مردم، گفت: رای به روحانی، رای به استمرار توهین به مردم کرد و اهل سنت، فلاک، تبعیض، فقر، بی‌عدالتی و فساد است و ما در کردستان مردمی آگاه و با بصیرت داریم و همین مردم بهترین جواب را به چهار درصدی‌ها خواهند داد.

حسین‌پناهی با بیان اینکه هیچکدام از مدیران فرهنگی کردستان اهل استان نیستند، افزود: امروز در سالگرد سفر مقام معظم رهبری هستیم، همین آقای رئیس جمهور سفر انتخاباتی انجام می‌دهد و بدون اینکه اسمی از رهبری بیاید این پروژه‌های را برای تبلیغ انتخاباتی افتتاح می‌کند.

وی گفت: در شب‌های پایانی دولت، افرادی که یارانه آنها 2 سال قطع شده است دوباره برقرار می‌شود و وعده‌های دروغینی که از طریق دهیاران به مردم می‌دهند که از قوه قضائیه این انتظار را داریم که تخلفات اینها را که با امکانات دولتی برای روحانی تبلیغ می‌کنند برای مردم بیان کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار