فرمانده انتظامی کردستان خبر داد
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد و ۹۴۵ میلیون و ۴۵۶ هزار ریال با اجرای رزمایش مبارزه با کالای قاچاق طی چند روز گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 29 May 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با مخلان اقتصادی، رزمایش مبارزه با کالای قاچاق به مدت 72 ساعت در استان کردستان با موفقیت به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: پلیس کردستان طی 50 عملیات موفق‌آمیز، 17 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد و 945 میلیون و 456 هزار ریال را کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری 25 متهم در ارتباط با قاچاق کالا تصریح کرد: با اجرای این طرح، 18 دستگاه خودرو نیز که در حمل کالای قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.

وی گفت: کالاهای کشف شده قاچاق شامل طیف وسیعی از جمله لاستیک، سیگار، لوازم خانگی، کولر گازی، موتورسیکلت، دارو، پتو ، البسه و سوخت بود.

سردار خرم‌نیا افزود: گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی برتولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را درجامعه برهم می‌زند؛ به همین علت پلیس مصمم است با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانوی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار