استاندار کردستان گفت: انتخابات در کردستان در کمال صحت و سلامت برگزار شد و هیچگونه بی نظمی و مشکل امنیتی در روز برگزاری انتخابات گزارش نشد.
کد خبر: ۴۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 30 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات در کردستان در کمال صحت و سلامت برگزار شد و هیچگونه بی نظمی و مشکل امنیتی در روز برگزاری انتخابات گزارش نشد.

وی گفت: روز انتخابات از تعدادی از شعب سطح شهر و حاشیه نیز بازدید کردم و حتی از ناظران شورای نگهبان سوال کردم و اعلام کردند که هیچگونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

استاندار کردستان تصریح کرد: خود هیئت نظارت استان هم گزارشی از سوء جریان انتخابات در استان گزارش نکرده و انتخابات در سلامت کامل در استان برگزار شده است.

وی گفت: فقط مشکلی که داشتیم و آن هم به سلامت انتخابات ضربه نمی‌زند این بود که حدود ساعت 3 و نیم بامداد روز انتخابات، صلاحیت 4 نفر از کاندیداهای شورای شهر سنندج به فرمانداری ابلاغ شد و می‌بایست اسامی و عکس این افراد در کلیه شعب سنندج در سیستم وارد می‌شد که به همین دلیل انتخابات شوراها در سنندج با یک مقدار تاخیر آغاز شد ولی این موضوع در سلامت انتخابات تاثیری ندارد.

زاهدی افزود: هیچکدام از این ابهامات و شبهاتی که تا امروز در مورد انتخابات از طرف برخی‌ها که موفق نشده‌اند رأی بیاورند مطرح شده صحت ندارد و نهایتا هم شورای محترم نگهبان است که نتیجه انتخابات را اعلام می‌کند.

وی اظهار کرد: روز بعد از انتخابات هم که چنین مسائلی مطرح شد که سخنگوی شورای نگهبان، در سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مشکلی در انتخابات نداشتیم و انتخابات سالم برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار