مدیر مرکز مدیریت راه‌های کردستان:
مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: نصب 45 دوربین جدید ترافیکی در راه‌های استان در سال جاری در دستور کار قرار گرفته که سه مورد آن تا کنون نصب شده است.
کد خبر: ۴۳۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 30 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، امین نوری اظهار کرد: نصب 45 دوربین جدید ترافیکی در راه‌های استان در سال جاری در دستور کار قرار گرفته که سه مورد آن تا کنون نصب شده است.

وی گفت: هم اکنون مقدمات و برنامه ریزی‌های لازم برای نصب این تعداد دوربین ترافیکی در استان انجام شده و اعتبارات آن نیز از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تصریح کرد: برای هر دوربین یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از سوی سازمان مرکزی پیش بینی شده و این دوربین‌ها بر اساس نیاز سنجی‌های انجام یافته در محورهای سنندج همدان، کرمانشاه سنندج آذربایجان غربی (شمال به جنوب استان ) و سنندج مریوان باشماق نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در سال گذشته 28 نقطه حادثه خیز را شناسایی کرده گفت: نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در برخی از نقاط حادثه خیز از اولویت‌های این اداره کل برای کاهش تصادف‌ها و خسارت‌های احتمالی است.

نوری افزود: توسعه سیستم دوربین های ترافیکی در محور سنندج بیجار زنجان از دیگر برنامه های این اداره کل در سال جاری بوده که هم اکنون امکان نیاز سنجی آن در حال انجام است تا برای اجرا به سازمان مرکزی تحویل داده شود.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار