طبق قیمت مصوب شده کمیسیون نظارت تنظیم بازار، قیمت گوشت درجه یک در کردستان، ۳۴ هزار تومان تعیین شده، اما اکثر قصابی‌ها در ایام ماه رمضان گوشت را با قیمت ۳۸ هزار تومان فروخته‌اند.
کد خبر: ۴۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 10 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، طبق قیمت مصوب شده کمیسیون نظارت تنظیم بازار، قیمت گوشت درجه یک در کردستان، ۳۴ هزار تومان تعیین شده، اما اکثر قصابی‌ها در ایام ماه رمضان گوشت را با قیمت ۳۸ هزار تومان فروخته‌اند.

رئیس نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان کردستان گفت: در ماه رمضان ۶۰ پرونده تخلف شامل گران‌فروشی و کم‌فروشی در شهر سنندج شناسایی شده است.

فرزاد سردارزاده افزود: قیمت مصوب سنگدان و جگر بسته‌بندی شده در مرغ فروشی‌ها حدود ۲ هزار تومان تعیین شده، اما مراکز عرضه و فروش، جگر و سنگدان بسته‌بندی شده مرغ را تا قیمت ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و 3 هزار تومان فروخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در فروردین و اردیبهشت امسال ۵۸ مورد گرانفروشی قصابی در بازار گزارش شده است تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان صنعت و معدن این تخلفات پیگیری و مورد رسیدگی قرار گرفته و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

رئیس نظارت و بازرسی صنعت و معدن استان کردستان گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بازرسی در سطح بازار استان انجام شده و ۶۰ مورد تخلف شناسایی شده است.

وی افزود: قیمت تعیین شده بهترین نوع بامیه و زولبیا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است، اما برخی شیرینی فروشی‌ها زولبیا را با قیمت ۱۱ هزار تومان فروخته‌اند.

سردارزاده اظهار کرد: قیمت مرغ منجمد ۶ هزار و ۹۳۰ تومان است، اما در ایام رمضان برخی مرغ فروشی‌ها مرغ را تا قیمت 7 هزار و ۳۰ تومان فروخته‌اند.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار