مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تعداد گلزارهای شهدا در استان را یک‌ هزار و 3 مورد عنوان کرد و گفت: 5 هزار و 231 مزار شهید در این گلزارها وجود دارد.
کد خبر: ۴۳۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 12 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمد سلیمانی در جلسه ساماندهی گلزار شهدای استان کردستان اظهار کرد: برگزاری مرتب جلسات ساماندهی گلزار شهدا با حضور فرمانداران زمینه‌ساز دستیابی به اهداف را در این خصوص است.

وی گفت: ایجاد یک فضا برای برگزاری برخی مراسم در طول سال در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج از نیازهای جدی بود که با تلاش مرزبانی استان انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: در راستای تجهیز این مکان نیاز به حمایت مسئولان داریم که سازمان برنامه و بودجه قول‌های مساعدی داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 500 مزار آماده ثبت در استان داریم، گفت: در زمینه ساماندهی گلزار شهدا هنوز مشکلاتی داریم و از سوی دیگر باید به بحث نگهداری مزار شهدا نیز بعد از ساماندهی وجود دارد.

سلیمانی تعداد گلزارهای شهدا در استان را یک‌ هزار و 3 مورد عنوان کرد و گفت: 5 هزار و 231 مزار شهید در این گلزارها وجود دارد.

وی گفت: 845 گلزار شهدا با 4 هزار و 816 مزار در سطح استان ساماندهی شده است اما 158 گلزار شهید شامل 415 مزار تاکنون ساماندهی نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان اعتبار سال گذشته ساماندهی گلزار شهدای کردستان را 590 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با احتساب70 میلیون تومان 2 درصد منابع گاز و نفت، در مجموع 220 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار