مدیرکل آموزش و پرورش کردستان مطرح کرد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از پیش‌بینی 290 پایگاه تابستانی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: از این تعداد 150 پایگاه آن مربوط به آموزش و پرورش و 140 پایگاه دیگر نیز با سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت مشارکتی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 12 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، رشید قربانی در جلسه بررسی و هماهنگی برنامه‌ریزی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان کردستان با اشاره به شعار سال اظهار کرد: امسال شعار برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان «تابستانی با نشاط با کسب یک مهارت» تعیین و در دوره فعالیت، یک مهارت به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

وی از پیش‌بینی 290 پایگاه تابستانی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد 150 پایگاه آن مربوط به آموزش و پرورش و 140 پایگاه دیگر نیز با سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت مشارکتی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر توجه به طرح‌های برنامه‌‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی، ورزشی، مدارس، آموزشگاه‌های آزاد، اردوگاه‌ها، دارالقرآن، مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای‌، کانون‌های هلال ‌احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ثبت‌نام و فعالیت‌های تابستانی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مدت زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در فعالیت پایگاه‌های تابستانی گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر تمامی مقاطع تحصیلی از اول لغایت 15 تیرماه می‌توانند به نزدیک‌ترین پایگاه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

قربانی افزود: فعالیت پایگاه‌های تابستانی از 15 تیرماه آغاز و به مدت 45 روز ادامه دارد و فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و ورزشی نیز تا پایان شهریورماه است.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی و معرفتی، ورزشی، علمی و فناوری، اردویی و گرشگری، مجامع بحث و گفت‌وگو، طرح هجرت، کلاس‌های تقویتی، آموزشی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌هایی است که برای فعالیت پایگاه‌های تابستانی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سال گذشته بیش از 82 هزار دانش‌آموز کردستانی در فعالیت‌های تابستانی مشارکت داشتند و امسال پیش‌بینی این است که حدود 90 هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت ثبت‌نام کنند.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار