مدیرکل بنیاد مسکن کردستان:
مدیرکل بنیاد مسکن کردستان از اجرای طرح هادی در 511 روستای سطح استان خبر داد و گفت: امسال 15 مورد بازنگری در بحث طرح‌های هادی در استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 13 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، رضا قادری در گفت‌وگو با فارس از اجرای طرح هادی در 511 روستای سطح استان خبر داد و اظهار کرد: امسال 15 مورد بازنگری در بحث طرح‌های هادی در استان انجام می‌شود.

وی گفت: روستاهای پر جمعیت در بحث اجرای طرح هادی اولویت بنیاد مسکن استان است و در این راستا نقشه طرح هادی کل روستاها در استان کشیده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان با بیان اینکه صدور سند مالکیت روستایی در استان از سال 76 با همکاری ثبت اسناد و املاک کردستان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 77 هزار جلد سند مالکیت در 980 روستا و 19 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت استان صادر شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا افق سال 1404 تمام روستاهای استان سنددار می‌شوند.

قادری با بیان اینکه در سال گذشته 3 هزار و 32 جلد سند مالکیت در سطح استان صادر شده است، افزود: برنامه‌ای برای صدور 3 هزار جلد سند مالکیت دیگر در استان در دست داریم.

وی نوسازی واحدهای روستایی را از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد مسکن استان عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا افق 1404 باید 75 درصد واحدهای مسکن روستایی نوسازی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار