مدیرکل امور مالیاتی کردستان با اشاره به اینکه 31 خرداد آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی است، گفت: در ایام باقیمانده تا پایان خرداد، ساعت کاری ادارات امور مالیاتی سطح استان همزمان با سراسر کشور تا ساعت 20 است.
کد خبر: ۴۴۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 17 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، علیرضا الوندی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل انجام تکالیف قانونی برای مودیان مالیاتی، ادارات امور مالیاتی استان همگام با تمامی ادارات مالیاتی سطح کشور به صورت 2 شیف آماده خدمت رسانی و رسیدگی به امور مراجعان است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی تا 31 خرداد ماه بوده و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، گفت: از مودیانی که هنوز موفق به ارسال اظهارنامه نشده‌اند درخواست می‌شود برای برخورداری از معافیت های مالیاتی هر چه زودتر نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان تصریح کرد: تمامی کسبه می توانند با افزایش 8 درصد به مالیات قطعی شده خود در سال گذشته از ارائه اظهارنامه معاف شوند مگر اینکه ثابت شود که درآمد آن فرد بیشتر از آن باشد.

وی با تاکید بر اینکه مودیان تسلیم اظهارنامه خود را به روزهای پایانی موکول نکنند گفت: در روزهای پایانی ممکن است سیستم جوابگو نباشد لذا انتظار می رود مودیان در سریعترین زمان به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان و کافی نت ها مراجعه و اظهارنامه خود را تسلیم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار