مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان وجود دارد که بستر گاز در آنها فراهم شده اما از گاز استفاده نمی‌کنند، گفت: علمک‌های گازی در این نقاط در حال حاضر کاملاً بلااستفاده مانده است.
کد خبر: ۴۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 19 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله‌گری در سومین جلسه کمیسیون اصلی برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جایگزین کردن گاز طبیعی به جای نفت و سایر سوخت‌های مایع یکی از سیاست‌های اصلی وزارت نفت در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه برای امسال نیز اجرای طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستای جدید در استان هدف‌گذاری شده است گفت: با گازدار شدن این روستاها در مجموع ۲۳ هزار خانوار جدید به شبکه گاز استان اضافه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان جمعیت زیرپوشش گاز طبیعی در استان را 92 درصد عنوان و تصریح کرد: این درصد تا پایان سال‌جاری با اجرای پروژه‌های در دست اجرا به ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان وجود دارد که بستر گاز در آنها فراهم شده اما از گاز استفاده نمی‌کنند، گفت: علمک‌های گازی در این نقاط در حال حاضر کاملاً بلااستفاده مانده است.

فعله‌گری افزود: 7 هزار واحد مسکونی در حاشیه شهرها نیز وجود دارد که با وجود فراهم بودن بستر به دلیل منع قانونی به واسطه احداث بدون مجوز، قادر به واگذاری گاز به آنها نیستیم.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار