استاندار کردستان با بیان اینکه در دنیای امروز تجارت الکترونیک اجتناب ناپذیر و رو به افزایش است گفت: پلیس فتا باید این مسئله را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد چرا که امکان سوء استفاده در این حوزه بیشتر است.
کد خبر: ۴۴۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 19 June 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در سومین جلسه اصلی کمسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت مبارزه بر قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان اینکه در دنیای امروز تجارت الکترونیک اجتناب ناپذیر و رو به افزایش است اظهار کرد: پلیس فتا باید این مسئله را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد چرا که امکان سوء استفاده در این حوزه بیشتر است.

وی با بیان اینکه روز دوازدهم تیرماه سالروز پیام مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است بر همکاری و تعامل دستگاه‌ها در اجرای ویژه برنامه‌های این مناسبت تاکید کرد.

استاندار کردستان به برگزاری همایش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص کالاهای قاچاق سلامت محور اشاره و تصریح کرد: در این همایش موضوع اطلاع رسانی به مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر مردم به طور کامل در جریان مضرات و آسیب های کالاهای قاچاق سلامت محور قرار بگیرند از مصرف آن کالاها پرهیز خواهند کرد.

وی به موفقیت های به دست آمده در مقابله با قاچاق سوخت در استان هم گریزی زد و گفت: با درآمد نسبی حاصله از فروش سوخت توسط مرزنشینان و اقدامات موثر انجام شده در مرز باشماق، قاچاق سوخت به حداقل ممکن رسیده و می‌توان گفت که این مشکل در استان کردستان تقریباً حل شده است.

زاهدی نظارت بر حمل گندم با توجه به آغاز خرید این محصول استراتژیک، افزود: خرید و فروش و حمل و نگهداری گندم صرفاً توسط دولت انجام می‌شود لذا ضروری است مسئولین اهتمام ویژه در این بخش داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار