استاندار کردستان بر تشکیل کارگروه علمی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان تاکید کرد و گفت: معتقدم یکی از دلایل اینکه زیاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر موفق نبودیم این است که نگاه علمی به موضوع نکردیم.
کد خبر: ۴۴۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 21 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در به نتیجه نرسیدن مباحث و مسائل مختلف، عدم برقراری ارتباطی اصولی بین نظرات و پیشنهادات مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه کردستان از لحاظ مصرف مواد مخدر جزو استان‌های پاک کشور است، گفت: زمانی سایر استان‌های کشور هم از این نظر پاک بودن، لذا باید با حساسیت و دقت بیشتری موضوعات و مسائل مربوط به مواد مخدر و اعتیاد را دنبال کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اقدامات زیادی انجام شده به گونه‌ای که در هیچ نظام دیگری به اندازه ما کار نشده است.

وی گفت: در این راستا راهکارهای زیادی ارائه شده و بارها مسیر مبارزه تغییر داده شده است ولی آنگونه که مورد انتظار است شاهد موفقیت در این عرصه نبودیم.

زاهدی افزود: معتقدم یکی از دلایل اینکه زیاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر موفق نبودیم این است که نگاه علمی به موضوع نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: باید سازمان‌های متولی وارد عرصه عملی شوند و با استفاده از روش‌های علمی و راهکارهایی که توسط کارشناسان ارائه می‌شود، اقدام به پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر کنند.

استاندار کردستان بر تشکیل کارگروه علمی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ساختار جامعه، در این کارگروه پیشنهادات و راهکارهای علمی نه اجرایی بیان شود تا بتوانیم در راستای مصون سازی جامعه گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر و حتی معتادان مدام روش های خود را تغییر می دهند لذا برنامه ها و اهدافی که در راستای مبارزه در این حوزه تدوین می شود باید دارای انعطاف باشد و همواره تغییراتی در آنها داده شود تا نتیجه موفقیت آمیزی بدست آید.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار