استاندار کردستان خبر داد
استاندار کردستان گفت: در سال‌های قبل 8 هزار و 500 کیلومتر مربع از پهنه استان مورد بررسی اکتشافی معادن قرار گرفته بود و با اضافه شدن 4 هزار و 200 کیلومتر مربع امسال، این مقدار شامل 40 درصد از کل مساحت استان می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 25 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان که در سالن کنفرانس هتل شادی سنندج برگزار شد اظهار کرد: امسال 4 هزار و 200 کیلومتر مربع اکتشاف معادن در مناطق مختلف در استان انجام شده است.

وی گفت: در سال‌های قبل 8 هزار و 500 کیلومتر مربع از پهنه استان مورد بررسی اکتشافی معادن قرار گرفته بود و با اضافه شدن 4 هزار و 200 کیلومتر مربع امسال، این مقدار شامل 40 درصد از کل مساحت استان می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: شناسایی و بررسی اکتشاف معدن مختلف استان می تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت نمی تواند در بخش معدن به عنوان سرمایه گذار موفق عمل کند گفت: در این راستا باید از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت شود.

زاهدی از مدیران دولتی و خصوصی خواست قانون را در جهت افزایش تولید و اشتغال تفسیر کنند.

وی با اشاره به اینکه با قوانین موجود در کشور نیز می تواند از تولید و اشتغال در جامعه حمایت کرد گفت: مدیران هر جایی که می دانند مشکلاتی در آیین نامه ها و قوانین وجود دارد با ارجاع مشکل برای اصلاح آنها اقدام کنند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار