مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری 96 از ساعت 15 امروز تا 14 تیرماه خبر داد و گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه 15 و جمعه 16 تیرماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 02 July 2017

به گزارش تابناک کردستان، حسین توکلی از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری 96 از ساعت 15 امروز تا 14 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه 15 و جمعه 16 تیرماه جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه به اینکه آزمون سراسری سال ۹۶ برای هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه به صورت جداگانه برگزار می‌شود و داوطلب ضرورت دارد نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی انتخابی خود اقدام کند، با توجه به تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت‌نام‌کننده در آزمون سراسری سال ۹۶ و آمار علاقمندان به شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی به تعداد ۱۶۳ هزار و ۵۰۹ نفر، برای برگزای آزمون سال ۹۶ در مجموع تعداد یک میلیون و ۹۳ هزار و ۷۱۷ کارت صادر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون سراسری در گروه‌های پنج‌گانه در یک مرحله و در یک جلسه برگزار می‌شود و داوطلبان به سئوالات آزمون عمومی و اختصاصی گروه انتخابی خود پاسخ خواهند داد.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری از امروز یکشنبه ۱۱ تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز چهارشنبه ۱۴ تیر به سایت سازمان سنحش مراجعه و با وارد کردن سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری (۱۶ رقمی) و نام خانوادگی و کدملی و سریال شماره شناسنامه نسبت به دریافت کارت پرینت در آزمون اقدام کنند.

توکلی افزود: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی دیگر علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود ثبت‌نام کرده‌اند باید علاوه بر دریافت کارت آزمون خود بر حسب مورد نسبت به پرینت کارت آزمون گروه آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۶ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۶ تیر برگزار می‌شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار