توسط استاندار انجام شد
استاندار کردستان شورای فنی استان را در قبال کیفیت پروژه‌ها و روال قانونی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مسئول دانست و گفت: شورای فنی استان علاوه بر مد نظر قرار دادن پیوست‌های لازم در طرح‌ها، پروژه‌ها را به سازمان‌هایی واگذار کنند که توان فنی و اجرایی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 03 July 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت توزیع اعتبارات شهرستانی در سال جاری برگزار شد اظهار کرد: همه دستگاه‌ها حل مسائل مربوط به زیرمجموعه خود را مد نظر قرار می‌دهند ولی باید با توجه به محدودیت منابع مالی، اولویت‌ها را در همه بخش‌ها در شهرستان‌ها مورد توجه قرار دهند.

وی حل یکباره و همزمان همه مسائل را دور از انتظار ارزیابی کرد و گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی لازم است به شاخص‌های مشخص شده توجه کرده و بر مبنای نیاز شهرستان‌ها اولویت‌ها را مشخص و اجرا کرد.

استاندار کردستان توجه مدیران به جذب اعتبارات ملی را وظیفه ای مهم و کمک به سرعت توسعه و رشد استان دانست و تصریح کرد: همه مدیران تلاش کنند در هر بخشی که می‌توانند اعتبارات ملی را جذب و در طرح‌ها و پروژه‌ها هزینه کنند.

وی شورای فنی استان را در قبال کیفیت پروژه‌ها و روال قانونی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مسئول دانست و گفت: شورای فنی استان علاوه بر مد نظر قرار دادن پیوست‌های لازم در طرح‌ها، پروژه‌ها را به سازمان‌هایی واگذار کنند که توان فنی و اجرایی لازم را داشته باشند.

زاهدی رفع مشکل زمین‌های کشاورزی را که مالکیت آنها مخدوش است را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: برگرداندن مالکیت زمین‌های کشاورزی به مردم موجب دلگرمی و سرمایه‌گذاری کشاورزان در آن زمین‌ها می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی: تولید ـ اشتغال» نامگذاری شده است باید کمک کرد زمینه‌های مناسب این اقدام در همه بخش‌های استان فراهم شود.

استاندار کردستان یکی از نیازهای جدی استان را توجه به زیرساخت‌های بخش حمل و نقل خواند و گفت: در 8 شهرستان استان که راه‌های روستایی‌ آنها زیر میانگین کشوری است 20 درصد از اعتبارات شهرستانی برای ارتقاء شاخص‌های راه روستایی تخصیص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار