مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف ۴۷ میلیون مترمکعبی CNG در منطقه کردستان طی سه ماهه نخست امسال از افزایش ۵ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 23 July 2017

به گزارش تابناک کردستان، فریدون یاسمی در دیدار با استاندار کردستان با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال روزانه ۵۱۰ هزار مترمکعب CNG در استان مصرف شده اظهار کرد: با برنامه ریزی و تلاش کارشناسان منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزایش زیر ساخت‌های سوخت رسانی و بهینه سازی مصرف سوخت افزایش تعداد جایگاه‌های C.N.G استان نیز در اولویت برنامه‌های این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۵۲ باب جایگاه CNG در استان با ۳۲۲ نازل فعال سوخت‌گیری، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند از احداث ۲ باب جایگاه دیگر در سطح منطقه خبرداد و گفت: با احداث این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های CNG استان به ۵۴ باب افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به شرایط جغرافیای و کوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه‌ریزی منطقه را بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌های منطقه عنوان و تصریح کرد: طی چند ماه اخیر با هماهنگی تعامل و برگزاری جلسات مشترک با مالکین ،بهره‌برداران و شهرداری‌های استان خوشبختانه بیش از ۹۸درصد جایگاه‌های CNG گواهینامه استاندارد را دریافت کرده‌اند.

وی یکی دیگر از سیاست‌های شرکت را جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت احداث و بهره‌برداری از جایگاه‌های CNG عنوان و از پرداخت کارمزد ویژه برای سرمایه‌گذاران در این بخش خبر داد.

یاسمی به افزایش ۵ درصدی مصرف CNG در منطقه اشاره و این مهم را باعث کاهش مصرف ۴۷میلیون لیتری بنزین در استان و توجه به حفاظت از محیط زیست و استفاده از سوخت پاک دانست.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار