استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: در راستای حفظ دریاچه زریبار از هرگونه آلودگی و جلوگیری از نابودی آبزیان آن، ورود فاضلاب اطراف روستاها به داخل دریاچه قطع خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 25 July 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با فعالان اقتصادی و صنعتگران کردستان در سنندج دریاچه زریبار را یکی از مزیت‌های گردشگری کردستان دانست و اظهار کرد: دریاچه زریبار برای اکوتوریسم و محیط زیست منطقه مزیت و پتانسیل ارزشمندی محسوب می‌شود.

وی گفت: در راستای حفظ دریاچه زریبار از هرگونه آلودگی و جلوگیری از نابودی آبزیان آن، ورود فاضلاب اطراف روستاها به داخل دریاچه قطع خواهد شد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر تقویت بخش خصوصی و توسعه گردشگری تاکید دارد تصریح کرد: فراهم کردن بسترهای توسعه و تسهیل گردشگری در استان یک ضرورت است.

وی بر مدیریت و نظارت بر خانه‌های مسافر در مناطق گردشگری استان تاکید کرد و گفت: احداث اقامتگاه‌های ارزان قیمت در شهرستان بانه و ایجاد بازارچه فروش محصولات صنایع دستی استان ضروری است.

زاهدی با اشاره به اینکه بیکاری و نبود شغل معضل اصلی کشور است افزود: همه ما به این باور رسیده‌ایم که گردشگری بهترین ظرفیت و راهکار برای حل معضل بیکاری است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار