به مناسبت دهه کرامت و به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، دومین همایش عمومی دوچرخه سواری درسال جاری به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 09 August 2017
تابناک رضوی - مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با اعلام خبر فوق به خبرنگاران گفت: این همایش دوچرخه سواری با همراهی کارکنان ادارات سطح شهرستان به عنوان حامیان هوای پاک در جمع مردم برگزار شد.

علی نیرویی گفت : از آنجا که استفاده صحیح از دوچرخه نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری دارد، به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش فنی علاقمندان با این ورزش مفرح و با نشاط ، با استفاده از تخصص و تجربه مربیان هیات دوچرخه سواری شهرستان، آموزش های لازم به دوچرخه سواران داده شد.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور جمعی از کارکنان و اساتید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه ، دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت گاز ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه دولتی ، شهرداری در کنار همشهریان حامی پویش سبز ، مسیر بلوار مدرس تا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را با دوچرخه رکاب زدند .

گفتنی است، مراسم اختتاحیه این همایش در سالن شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه برگزا رشد و در پایان به قید قرعه به بیست نفر از دوچرخه سواران هدایای به رسم یاد بود از طرف حامیان برگزاری این همایش اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار