مدیرعامل آتش نشانی شهرداری سنندج:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از غرق شدن مرد 45 ساله بیجاری در سد تلوار بیجار خبر داد و گفت: جسد این فرد پس از 3 ساعت تلاش غواصان این سازمان از آب بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۴۷۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 12 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، رامین اسدنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عصر روز گذشته مرد 45 ساله بیجاری اقدام به شنا کردن در سد تلوار بیجار می‌کند که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا این فرد در این سد غرق می‌شود و خانواده وی مراتب را به سازمان آتش نشانی اطلاع می‌دهند.

وی گفت: پس از درخواست کمک از طرف مسئولان و با توجه به اینکه حادثه در محدوده خارج از شهرستان بوده اکیپ غواصی این سازمان متشکل از 3 نفر از غواصان باتجربه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: با توجه به اینکه غواصان این سازمان غروب دیروز به محل حادثه رسیدند امکان جستجو با توجه به تاریک شدن هوا مهیا نبود بنابراین کار جستجو جهت یافتن جسد از صبح امروز آغاز شد.

وی از بیرون کشیدن جسد این مرد 45 ساله خبر داد و گفت: با تلاش 3 ساعته غواصان این سازمان جسد این مرد از عمق 16 متری آب بیرون کشیده شد.

اسدنژاد به شهروندان توصیه کرد از شنا کردن در سدها و دریاچه‌ها جداً خودداری کنند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار