یکی از پیشکسوتان صنعت آب کشور طی یادداشتی به دفاع از وزیر پیشنهادی نیرو پرداخت.
کد خبر: ۴۸۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 18 August 2017
غلامعلی معماری در دفاع از وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت : طی چند روز اخیر مطالب زیادی در دفاع از سابقه و برنامه مهندس بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو منتشر شده است. در این مطالب تحلیل و تصویرخوبی از اخلاق و رفتار و عملکرد ایشان ارایه شده است. به نحوی که به گمان من  "حق مطلب "  ادا شده است. بنابراین من حضور مجدد ایشان در "مسند و کسوت وزیر نیرو " را از منظر دیگری ارزیابی وبا اهمیت میدانم .
نخست آنکه ، هر فردی پس از خاتمه دوران خدمت وماموریت و خروج از سیستم ، فرصت  تفکروتحلیل کار کرد خود درآن دوران را پیدا مینماید. بنابراین با مرورآن دوران گذشته، تجارب ،دست اوردها،ناکامی ها و نکات مثبت ومنفی عملکرد خود را می یابد وبه عبارتی به "خود آگاهی " با ارزشی میرسد که درصورت انتصاب مجدد، ازنکات قوت خود استفاده بیشتری نموده ونکات منفی را به دور انداخته ودر واقع توفیق بیشتری نسبت به دوره قبل داشته باشد .
دوم آنکه ، ایشان با این مجموعه آشنایی دارند و زودتر و بهتر از افراد دیگرمیتوانند افراد کلیدی وآشنا به امور را بکارگیرند و برنامه های مورد نظر را به اجرا بگذارند . در واقع فرصتهای کاری را از دست نخواهند داد. 
نکته سوم اینکه ، ایشان  با دوسه روز کارپس از انتصاب میتوانند به تغییرات ، موفقیت ها ویا ناکارایی های که پس از ایشان در وزارت نیرو اتفاق افتاده است پی برده وسعی در بهبود اوضاع نمایند و به ویژه "خصوصی سازیها" نداشتن "سیاست و دیپلماسی آب" و به "تعطیلی کشاندن  مراکز تحقیقاتی مهم " که از "نکات " و "نقاط " آسیب زننده به پیکره مدیریت آب است را مورد توجه قرار دهد .
وسخن آخراینکه ، مشکلات وآسیبها را باید شناسایی وبر طرف کرد واین مهم باجز با بکارگیری وزیری آشنا وکاردان در حوزه هر وزارت  وازجمله وزارت نیرومیسر نخواهد بود واز این نظر انتخاب ایشان برای وزارت نیروبسیار شایسته است . 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
متاسفانه بعضی پیشکسوتان با راهنمایی غلط کشور را به بحران کنونی اب هدایت کردند مجلس تصمیم درستی گرفت ایشان مرد حل این بحران نیستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار