رئیس اتحادیه کانون وکلای دادگستری با بیان اینکه آزمون کانون وکلا در سوم آذرماه در سال ۹۶ برگزار و زمان انتشار آگهی ثبت نام حدود ۲۲ شهریور خواهد بود گفت: از ۲ لغایت ۱۳ مهر زمان ثبت نام داوطلبان خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 29 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) اظهار کرد: آزمون کانون وکلا در سوم آذرماه سال 96 برگزار خواهد شد و زمان انتشار آگهی ثبت نام حدود 22 شهریور خواهد بود.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و سایت اسکودا برای ثبت نام که از روز 2 لغایت 13 مهر خواهد بود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه کانون وکلای دادگستری تصریح کرد: آزمون در مراکز 25 استان برگزار خواهد شد ضمن اینکه در ایلام که کانون آن مستقل شده آزمون مستقلی خواهد داشت.

وی درباره یک تغییر قابل توجه در آزمون گفت: بر اساس قانون جدید دامنه کسانی که در تعریف ایثارگر قرار می‌گیرند وسیع‌تر شده و مصادیق جدیدی را در این آزمون در بر می‌گیرد.

کشاورز خطاب به داوطلبان شرکت در آزمون افزود: خواهش می‌کنیم افراد دقیقاً برای همان کانونی که قصد دارند در آنجا کار کنند ثبت نام کنند زیرا بعد از قبولی امکان جا به جایی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: برخی از منابع به داوطلبان توصیه می‌کنند که فلان کانون امکان قبولی بیشتری دارد و شانس آنها بیشتر است و بهتر است آن کانون را برای ثبت نام انتخاب کنند در حالی که این توصیه‌ها و اطلاعات صحت ندارد و نمی‌تواند قطعی باشد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار