«هنوز نقشه‌های مناطق آزاد به وزارت اقتصاد تحویل نشده است»
در حالی که دولت حل بسیاری از مشکلات کردستان را به تصویب لایحه مناطق آزاد تجاری صنعتی ـ که منطقه بانه‌مریوان را هم شامل می‌شود ـ منوط کرده، حالا رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته هنوز نقشه‌های این مناطق از سوی سازمان مناطق آزاد به وزارت اقتصاد تحویل نشده و نقشه‌ها به تصویب نهایی هیئت دولت نرسیده است.
کد خبر: ۴۸۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 29 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، مردم کردستان از زمان آغاز به کار مجلس دهم و پس از آنکه لایحه مناطق آزاد تجاری صنعتی با بی‌مهری نمایندگان مجلس نهم، موفق به کسب رأی لازم در آن مجلس نشد، منتظر طرح مجدد لایحه یادشده در مجلس دهم و تصویب آن هستند تا شاید طبق وعده دولتمردان بخشی از مشکلات اقتصادی استان حل شود.

حالا نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در گفت‌وگو با کردپرس ضمن اشاره به آخرین وضعیت لایحه مناطق آزاد و تجاری، گفته، براساس آخرین پیگیری‌ها که با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس داشتم، وی گفت هنوز نقشه‌های مناطق آزاد از سوی سازمان مناطق آزاد تجاری به وزارت اقتصاد تحویل داده نشده و نقشه‌ها به تصویب نهایی هیئت دولت نرسیده است.

وی عنوان کرده، وقتی نقشه‌ها به تصویب هیئت دولت برسد به کمیسیون اقتصادی مجلس برگشته و در نهایت لایحه به صحن علنی مجلس می‌آید.

هنوز معلوم نیست طی شدن پروسه‌ای که منصور مرادی به آن اشاره کرده چه مدت طول می‌کشد و بالاخره این لایحه چه زمانی مجدداً به صحن علنی مجلس می‌آید؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار